Menu Icon

Life Fitness lanceert On-Demand workout video's voor thuis om sporters actief te houden

image hero

De dagelijkse trainingen worden gratis geleverd via het Digital Coach platform van Life Fitness.

Vrijdag 20 maart 2020 - Thuisblijven wordt sterk aangeraden in deze onzekere tijd, maar actief blijven is ook van vitaal belang voor het fysieke en mentale welzijn.

Daarom heeft Life Fitness on-demand workouts voor thuis gelanceerd, die via Digital Coach voor iedereen beschikbaar zijn. De workouts zijn via elke webbrowser toegankelijk, zowel op mobiel als desktop. De video’s zijn gemaakt door trainers van Life Fitness Academy - de wereldwijde educatieve tak van het bedrijf - en gebruikers kunnen dagelijks kiezen uit drie 'workout of the day'-uitdagingen.

Informatie wordt naar alle Life Fitness-klanten gestuurd om hen te helpen bij het stimuleren van fysieke beweging onder leden, terwijl de trainers thuis zijn en/of de fitnessclubs tijdelijk gesloten zijn. De toegang is voor alle gebruikers gratis en voor een beperkte tijd beschikbaar.

Voor meer informatie over Digital Coach en om je aan te melden voor de trainingen, bezoek https://go.lifefitness.com/wod.